בצק עלים במילוי פסטרמה מעושנת

חיפוש

הרגע הזה שפסטרמה פוגשת בצק, הוא רגע מכונן וטעים מאוד מבחינה קולינרית. השילוב הזה כאשר הוא נעשה בצורה נכונה מביא לפיצוץ טעמים בפה. המתכון הבא הוא בדיוק אחד כזה. ערך המוסף במתכון זה הוא, שהוא לא רק טעים מאוד, אלא גם משביע מאוד. אז בואו נלך על זה, התחלנו!

מרכיבים למנה:

  • 1 קילו בצק עלים
  • 500 גרם פסטרמה
  • 2 בצל קצוץ מטוגן
  • רוטב צ'ילי
  • חרדל

אופן ההכנה: 

קודם כל פורשים את בצק העלים על משטח עבודה (שיש או שולחן)  ומורחים עליו  שכבה דקה של רוטב צ'ילי ועוד שכבה אחת דקה של חרדל,

מעל הממרחים מניחים בעדינות את פרוסות הפסטרמה, ואחר כך מפזרים מעל את הבצל המטוגן בנדיבות.

מגלגלים את הבצק לרולדה ומהדקים אותו היטב בכל הצדדים. ולאחר מכן מניחים בזהירות המתבקשת את הרולדות זו לצד זו בתבנית מרופדת עם נייר אפיה.

רגע לפני האפיה מורחים על בצק העלים ביצה טרופה בחלק העליון שלו ומפזרים שומשום, אופים בתנור בעוצמת חום סטנדרטית לאורך כ- 40 דקות עד שהבצק מזהיב. ועכשיו מה שנשאר זה רק לפרוס פרוסות יפות ולהגיש.

בתאבון רב.

 

אולי יעניין אותך גם

אסאדו ביין

הדפסה 🖨 PDF 📄את המתכון הבא נכון יהיה לשמור לזמנים מיוחדים, מפני שרמת החגיגיות הנצורה במתכון אסאדו זה היא גבוהה מידי בשביל ארוחה פשוטה. 'הבעיה'

לשון בקר

הדפסה 🖨 PDF 📄לשון בקר כאשר מכינים אותה כמו שצריך, אין לה תחליף. הנימוחות והרכות שלה עוטפים את הפה, והטעמים הכול כך מיוחדים שלה יוצרים

תבשיל בשר ראש

הדפסה 🖨 PDF 📄הסוד הגדול בבשר ראש זה הבישול הארוך שלו. לגבי הטעמים שלו אין ספק שנקבל את המירב, והשאר רק תלוי במידת הסבלנות שלנו.

סל קניות

לקוחות
יקרים!

עקב העומסים ההזמנות לחג הם רק דרך המוקד הטלפוני!

0732-500-100

אין התחיבות לאספקה לפני החג להזמנות שנעשות דרך האתר!

המחיר והמשקל הסופי יקבעו בשקילה

היות ורוב המוצרים המוצגים באתר מתומחרים לפי משקל, המחיר הסופי של ההזמנה מתקבל רק לאחר שאנו נכין את המשלוח ונשקול אותו, תיתכן סטיה של עד 15%, המערכת המאובטחת של האתר תחייב את התשלום המדויק לפי המשקל האמיתי של המוצר מכרטיס האשראי בסיום השקילה והתהליך לפני היציאה למשלוח!