אסאדו ביין

חיפוש

את המתכון הבא נכון יהיה לשמור לזמנים מיוחדים, מפני שרמת החגיגיות הנצורה במתכון אסאדו זה היא גבוהה מידי בשביל ארוחה פשוטה. 'הבעיה' עם המתכון הזה היא שאם מכינים אותו פעם אחת, אי אפשר להפסיק להכין אותו. אהה וגם האורחים שלכם יטרטרו אותכם לא מעט, כדי לקבל ממכם את המתכון המיוחד.

מה שמייחד כל כך את המתכון האסדו הזה, זה השילוב הצבעוני של הירקות המגוונים, שמביאים את טעם האדמה הטריה לתבשיל, עם יין שמעניק רובדי עומק של טעם עשיר, ומעט מתיקות שנותן את אפקט הקרמול של הבשר, בקיצור חגיגה בצלחת.

רכיבים:

6 יחידות אסאדו (עדיף טריות)
2 כוסות יין אדום יבש
3 כפות סוכר חום
1 כף מלח (לא גדוש)
3 גבעולי סלרי אמריקאי
5 שיני שום קלופות
1 שורש פטרוזיליה
2 גזרים
1 בצל לבן גדול
2 כפות קורנפלור
3 ליטר מים
3 כפות שמן זית (אם אין אפשר לשים גם שמן רגיל)

אופן ההכנה:

נותנים לשמן זית להתחמם בסיר עמוק,  כאשר השמן רותח מספיק מכניסים את מנות האסאדו וצורבים אותם מכל הכיוונים כ 10/20 שניות בכל צד (במטרה לנעול אותם, ולמנוע זליגת נוזלים מהם במהלך הבישול הארוך, מה שעשוי לייבש את הנתחים) לאחר מכן מוציאים את הנתחים ומניחים בתבנית סטרילית.
ועכשיו מניחים ברגש את כל ירקות השורש והשום בסיר ומטגנים אותם בשמן זית שכבר הספיק לספוג את טעמי ושומני האסאדו העסיסיים. את טיגון הירקות יש לעשות לאורך 7 דקות על אש גבוהה.
בשלב זה מוסיפים את היין ומגרדים את המשקע שנוצא בסיר בעזרת כף מעץ.
מוסיפים את חומרי הטעם והרוזמרין ומצמצמים למשך 5 דקות.
מוסיפים את המים ומרתיחים. את הקורנפלור פותחים ומערבבים בכוס מים ומוסיפים תוך כדי ערבוב לנוזל הרותח.
לאחר תום כל השלבים האלה, מסננים ויוצקים את הציר המטריף שייצרנו בסיר, על נתחי האסאדו עד לכיסוי מלא של הנתחים, מכסים בנייר כסף ומכניסים לתנור שחומם מראש לטמפרטורה של 160 מעלות למשך 3 שעות.

אולי יעניין אותך גם

אסאדו ביין

הדפסה 🖨 PDF 📄את המתכון הבא נכון יהיה לשמור לזמנים מיוחדים, מפני שרמת החגיגיות הנצורה במתכון אסאדו זה היא גבוהה מידי בשביל ארוחה פשוטה. 'הבעיה'

לשון בקר

הדפסה 🖨 PDF 📄לשון בקר כאשר מכינים אותה כמו שצריך, אין לה תחליף. הנימוחות והרכות שלה עוטפים את הפה, והטעמים הכול כך מיוחדים שלה יוצרים

תבשיל בשר ראש

הדפסה 🖨 PDF 📄הסוד הגדול בבשר ראש זה הבישול הארוך שלו. לגבי הטעמים שלו אין ספק שנקבל את המירב, והשאר רק תלוי במידת הסבלנות שלנו.

סל קניות

לקוחות
יקרים!

עקב העומסים ההזמנות לחג הם רק דרך המוקד הטלפוני!

0732-500-100

אין התחיבות לאספקה לפני החג להזמנות שנעשות דרך האתר!

המחיר והמשקל הסופי יקבעו בשקילה

היות ורוב המוצרים המוצגים באתר מתומחרים לפי משקל, המחיר הסופי של ההזמנה מתקבל רק לאחר שאנו נכין את המשלוח ונשקול אותו, תיתכן סטיה של עד 15%, המערכת המאובטחת של האתר תחייב את התשלום המדויק לפי המשקל האמיתי של המוצר מכרטיס האשראי בסיום השקילה והתהליך לפני היציאה למשלוח!