תקנון, תנאי שימוש ומדיניות שינויים וביטולים לאתר "חלק"

שיווק חלק טרי וקפוא בע"מ ("החברה") מברכת את בחירתכם לגלוש באתר האינטרנט ״חלק״ ("האתר"). מטרת האתר הינה לספק לגולשים ולקהל הלקוחות של החברה חווית קניה של בשר טרי ומוצרי מזון משלימים ומידע אודות המוצרים אותם מציע האתר. מוצרי האתר עומדים בפיקוח השגחה מיוחדת של בד״ץ רבני הקריות אשדוד.

  1. כללי:
    1. הגלישה באתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון ותנאי שימוש אלו (״התקנון״). אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן הגלישה באתר וביצוע פעולות בו מעידים על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון. כמו כן, החברה שומרת את זכותה לשנות את תנאי התקנון, מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. מועד החלת השינוי כאמור יהיה מרגע פרסומו באתר.
    2. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
    3. תנאי התקנון חלים על שימוש באתר ובתכנים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי טאבלט וכיו"ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
    4. השימוש באתר מיועד לבעלי כשירות משפטית מגיל 18 בלבד. פעולת של קטין מתחת לגיל 18 מחייבת אישור הורה או אפוטרופוס.
    5. משמעותה של המילה "פעולה" בתקנון הינה רכישה באתר ו/או עיון באתר ו/או הרשמה לאתר לצורך קבלת תוכן שיווקי ורישום כחבר מועדון.
  2. הרישום לאתר:
    1. הגלישה באתר והעיון בו אינם דורשים הרשמה, והוא פתוח לכל גולש.
    2. גולש הנרשם לאתר מצורף גם למועדון הלקוחות של החברה, ותוחלנה לגביו הוראות הדיוור המפורטות בתקנון זה.
    3. קבלת תוכן שיווקי ו/או קבלת הנחות מיוחדות מחייבים רישום לאתר. כמו כן רישום לאתר מקנה זכות לקבלת שירותים נוספים שייקבעו מעת לעת על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
    4. אין לרשום אדם אחר לאתר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו מול המסך בשעת הרישום ולאחר שהוסברו לו כל תנאי התקנון.
    5. בעת השארת פרטים באתר יתבקש הגולש למסור פרטים אישיים כגון: שם פרטי, שם משפחה, כתובת מגורים וכן כתובת דואר אלקטרוני פעילה (לשיקול דעתה של החברה). מסירת פרטים חלקיים או שגויים עלולים למנוע את האפשרות להשתמש בשירותי האתר ולסכל יצירת קשר במקרה הצורך. במקרה של שינוי פרטים יש לעדכנם באתר.
    6. החברה לא תעשה בפרטים שנמסרו שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה.
    7. הרשמה לאתר כוללת, בין היתר, קבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס למבצעים, עדכונים והנחות המוצעים למשתמשים רשומים ולחברי מועדון.
    8. אישור דיוור (קבלת תוכן שיווקי) כאמור, מהווה את הסכמתו של הגולש או חבר המועדון למשלוח דברי פרסומת על-פי חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40) התשס"ח – 2008 ("חוק התקשורת") – ראה סעיף ״הרשאה לדיוור, פרסומים ופרסומת״ להלן.
    9. מובהר כי באפשרות הנרשם להסיר עצמו בכל עת מהדיוור באמצעות לחיצה על "להסרה מרשימת התפוצה" שמופיע בתחתית כל דיוור שנשלח או באמצעות פנייה בדוא"ל לחברה. כל עוד לא הסיר עצמו הנרשם מרשימת הדיוור כאמור, רשאית החברה, בכפוף לחוק התקשורת, להעביר לנרשם דיוור ישיר כאמור.
    10. החברה רשאית לקבוע, מעת לעת, דרכי זיהוי לכניסה לאתר.
    11. החברה רשאית למנוע מכל גולש שימוש באתר לפי שיקול דעתה המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאית החברה למנוע גלישת גולש ו/או לבטל רישום של חבר מועדון לאתר, או לחסום גישתם אליו בכל אחד מהמקרים הבאים:
  • אם בעת ההרשמה לאתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים;
  • במקרה שנעשה שימוש באתר לביצוע או כדי לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל, או מעשה הנחזה על פניו כבלתי חוקי כאמור, או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;
  • אם הופרו תקנון זה;
  • אם לא נעשה שימוש באתר במשך תקופה רצופה העולה על שישה חודשים, גם לאחר שניתנה למשתמש הודעה על כך בדואר אלקטרוני;
  • אם נעשתה על ידי  גולש ו/או חבר המועדון כל פעולה שתמנע מאחרים להצטרף לאתר או להמשיך ולהשתמש באתר בכל דרך שהיא.
  1. המוצרים המוצעים לרכישה באתר:
    1. שמות המוצרים המוצעים באתר יופיעו בדפי האתר.
    2. האתר אינו מחויב, בכל דרך שהיא, לקיים מגוון כלשהו של מוצרים או שירותים.
    3. האתר רשאי בכל עת לשנות את מגוון המוצרים המוצעים לרכישה באתר, להחליפם להמעיט מהם, להוסיף עליהם, ללא כל הודעה או התראה מוקדמת.
    4. אופן הצגת המוצרים או השירותים באתר הינו על-פי שיקול דעתו הבלעדי של האתר.
  2. ביצוע הזמנה באתר:
    1. ניתן לרכוש דרך האתר מוצרים באופן נוח, קל ומאובטח.
    2. התשלום בגין רכישת מוצר באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי השייך לנרשם או בכל אמצעי תשלום אחר המופיע בעמוד התשלום. 
    3. בנוסף להוראות התקנון יחולו גם הוראות תקנון חברת הסליקה או אמצעי התשלום האחר. על אף האמור לעיל, האתר שומר לעצמו את הזכות לקבוע הסדרי תשלומים אחרים לנרשמים, והכל על-פי שיקול דעתו הבלעדי.
    4. תשלום בגין מוצרים שקילים יהא בהתאם למשקל המוצרים בפועל. יוסבר כי בעת ביצוע הזמנה אומדן ערך ההזמנה שנמסר ללקוח מתבצע על פי הערכת המשקל של המוצרים השקילים המוזמנים, ואולם החיוב בפועל יתבצע על פי שקילה של המוצרים בסמוך לאספקתם ועל כן תיתכן סטייה של עד  15% (כלפי מעלה או מטה).
  3. מדיניות אספקה 
    1. החברה תדאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר.
    2. הזמנות שיבוצעו באתר יטופלו ויסופקו בלוח זמנים של עד שלושה ימי עסקים (פרט לאזור חלוקה 5 כמפורט להלן) לאזורי חלוקה כמפורט להלן:
      1. אזור חלוקה 1 – ערי המרכז וגוש דן רבתי: כולל אלעד, פתח- תקווה, כפר חב״ד והסביבה;
      2.  אזור חלוקה 2 –  אזור השפלה: כולל אשדוד, יבנה, ראשון לציון, רחובות, בית חלקיה, יסודות והסביבה;
      3. אזור חלוקה 3 –  אזור הדרום: כולל אשקלון, קרית- גת, ערד והסביבה;
      4. אזור חלוקה 4 –  אזור ירושלים: מודיעין, מודיעין עלית, בית שמש, טלז סטון, פסגת זאב, גבעת זאב, ביתר;
      5. אזור חלוקה 5 –  אזור הצפון: בין תל- אביב לחיפה ובתאום מראש בלבד.
    3. ככל ועיר מגוריכם לא מופיעה ברשימה בסעיף 5.2 לעיל וברצונכם לברר האם חלוקה מתבצעת לאזור מגוריכם, אנא פנו אלינו באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
    4. ״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים. 
    5. האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה. אספקת הזמנה בסכום של עד 100 ש״ח כפופה לאישור האתר והאתר רשאי לבטלה בתאום עם הלקוח.
    6. במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, החברה תעדכן את המזמין בתוך 2 ימי עסקים. במידה והמזמין לא יהיה זמין, החברה תשלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.
    7. במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת ההזמנה, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר לחברה ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
    8.  האמור בסעיף ‏5.7 לעיל לא יחול במידה והלקוח יציין בהזמנה או לאחר מכן כי הוא מסכים שההזמנה תושאר ליד הדלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה. האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.
    9. אספקת הזמנות תתאפשר באזורי החלוקה בלבד ובכפוף לנגישות סבירה. החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
  4. מדיניות החזרות, שינוי וביטול הזמנות
    1. ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981
    2. החזרה, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי מלא בטווח זמן של עד יום עסקים אחד לאחר ביצוע ההזמנה והזנת פרטי החיוב, בכפוף לכך שהזמנה לא יצאה לבית הלקוח.
    3. ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
    4. במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר יום עסקים או שהמשלוח יצא אל בית הלקוח, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתה הבלעדי של החברה. 
    5. בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה תועבר לחברה באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון. החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה מהחברה המאשרת זאת.
    6. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול עסקה בהתאם לאמור בסעיף 6.4 אושרו – על הלקוח להשיב את המוצר לחברה כאשר הוא סגור, לא נעשה בו שימוש מכל סוג שהוא ובצירוף חשבונית עסקה. עלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח. 
  5. מחירי השירותים באתר:
    1. המחיר המופיע באתר בצמוד לכל מוצר הינו מחיר המוצר העדכני. האתר רשאי לעדכן מעת לעת את מחירי המוצרים המוצעים לרכישה באתר, ללא קשר למועד ביצוע רכישה באתר, וללא צורך בהודעה על כך.
    2. מעת לעת, האתר יציע לגולשים ולנרשמים לאתר מבצעים והנחות שונות. האתר רשאי להציע באתר מבצעים והנחות כאמור, ולשנותם או להפסיקם בכל עת, הכל על-פי שיקול דעתו.
    3. המחירים באתר כוללים מס ערך מוסף.
  6. אחריות החברה:
    1. חלק מהמוצרים המוצגים באתר מכילים אלרגנים (כגון אגוזים, סויה, גלוטן ועוד) וחלק מהמוצרים באתר עשויים להכיל אלרגנים, אין להסתמך על הפירוט המופיע במרכיבי המוצר כפי שמופיעים באתר. יש לקרוא את המופיע על גבי המוצר לפני השימוש בו.
    2. יש לקרוא בעיון את תווית המוצר טרם השימוש בו והאחריות הינה על צורך המוצר. במקרים של תופעות אלרגיות בלתי רצויות, יש לחדול מאכילת המוצר ולפנות מיד לרופא.
    3. האחריות למוצר פגום או מקולקל מוגבלת להחלפה של המוצר. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של אותו המוצר.
    4. אין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה כלשהי ו/או אחריות לטעמם של המוצרים הנמכרים בו. החברה לא תהיה אחראית לשום נזק, ישיר או עקיף, אשר ייגרם לגולש ו/או לחבר מועדון כתוצאה מהסתמכות על מידע המופיע באתר ו/או בקישורים לאתרים אחרים ו/או כל מקור מידע פנימי ו/או חיצוני אחר ו/או שימוש במוצרים אשר מוצגים על ידו.
    5. לאוכלוסיות רגישות דוגמת נשים הרות ותינוקות מומלץ להיוועץ ברופא טרם אכילת מוצר.
    6. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, קריאה של תקנון האתר אינה מהווה הוראה ו/או התוויה ו/או עצה רפואית.  
    7. תמונות המוצרים באתר מוצגות לצורכי המחשה בלבד. ייתכנו הבדלים במראה, בגוון, בגודל, וכיו"ב בין המוצר, כפי שהוא מוצג באתר, לבין המוצר שיסופק ללקוח. טעות סופר בתיאור מוצר ו/או מחירו לא תחייב את החברה.
    8. מידע ומצגים אודות מוצרים המוצגים באתר, שמקורם בשותפיה העסקיים של החברה שמוצריהם מופיעים באתר וכל תוכן ביחס למוצרים נמצאים באחריותם הבלעדית של השותפים העסקיים כאמור, ועל כן מובן שלחברה אין כל אחריות בגין מידע מעין זה, ואין החברה ערבה למידת הדיוק של מידע זה.
    9. החברה לא תהא אחראית לכל נזק (ישיר או עקיף), הפסד, עגמת נפש והוצאות שייגרמו לגולשים ו/או חברי מועדון ו/או לצדדים שלישיים כלשהם בעקבות שימוש או הסתמכות על כל תוכן, מידע, נתון, מצג, תמונה, וידאו, אודיו, פרסומת, מוצר, שירות וכו' המופעים באתר. כל הסתמכות כאמור נעשית על-פי שיקול דעתו ואחריותו הבלעדית של הגולש וחבר המועדון באתר.
    10. החברה בשום מקרה לא תהיה אחראית לנזק שנגרם לגולש האתר ו/או לחברי המועדון באמצעות יצירת קשר עם שותפיה העסקיים של החברה.
    11. החברה ממליצה לחברי המועדון ולגולשים באתר לנהוג כצרכנים נבונים וזהירים, ולקרוא בעיון את המידע המוצג באתר ובכלל זה את המידע ביחס למוצר עצמו, תיאורו והתאמתו, כמתואר באתר.
    12. התכנים באתר ניתנים לשימוש כמות שהם (AS IS). לא ניתן להתאימם לצרכיו של כל אדם ואדם. לא תהיה לגולש ו/או לחבר מועדון כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בגין תכונות של התכנים, יכולותיהם, מגבלותיהם ו/או התאמתם לצרכיו.
    13. האתר בכללותו, לרבות כל המידע המופיע בו, מוצע לציבור כמות שהוא, ויהיה מדויק ונכון ככל הניתן, ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או לחלופין, יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע.
    14. השימוש באתר ייעשה על אחריותו הבלעדית והמלאה של כל גולש וחבר מועדון. כל החלטה שתתקבל ביחס לתכנים שיתפרסמו באתר הינה באחריותו המלאה. 
  7. הרשאה לדיוור, פרסומים ופרסומת:
    1. על השארת פרטים באתר והסכמה לצירוף לרשימת הדיוור של החברה, תוחלנה הוראות הדיוור המפורטות בתקנון (״השארת פרטים״).
    2. קבלת תוכן שיווקי מחייבת השארת פרטים. 
    3. אין להשאיר פרטים של אחר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו מול המסך בשעת השארת הפרטים ולאחר שהוסברו לו כל תנאי התקנון.
    4. השארת פרטים והסכמה לקבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס לשירותי החברה, פרסומים, פרסומות, הצעות, הודעות ועדכונים (״הדיוור״) מהווה את הסכמתו של הגולש למשלוח דברי פרסומת על-פי חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40) התשס"ח – 2008 ("חוק התקשורת").
    5. יודגש כי דיוור ישלח אליך רק במידה ונתת הסכמתך לכך בכפוף לתנאי התקנון בעת השארת פרטים, בהודעה, בטלפון, בפרסום או בכל אמצעי אחר.
    6. מובהר כי אין חובה על-פי חוק למסור את המידע, אולם בלא למוסרו לא ניתן יהיה לקבל שירות ודיוור מהחברה.
    7. מובהר כי באפשרותך להסיר עצמך בכל עת מרשימת הדיוור באמצעות משלוח הודעה לחברה המציינת "הסרה מרשימת הדיוור" או כל נוסח אחר המבהיר את רצונך שלא לקבל מהחברה דיוור נוסף (״הודעת ההסרה״). הודעת ההסרה תשלח לחברה במסרון, דוא״ל, פקס, דואר או בבקשה טלפונית (בציון שם מלא ומספר טלפון). פרטי ההתקשרות המלאים עם החברה מופיעים בתחתית התקנון.
    8. כל עוד לא הסיר עצמו משאיר פרטים מרשימת הדיוור, רשאית החברה, בכפוף לחוק התקשורת, להעביר לנרשם דיוור.
    9. החברה רשאית, למנוע מכל משאיר פרטים קבלת דיוור לפי שיקול דעתה המוחלט. 
  8. השימוש באתר:
    1. השימוש באתר מותר למטרות פרטיות ואישיות בלבד (כולל רכישה עסקית של מוצרים). אין להעתיק ולהשתמש או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו"ב, לכל מטרה, בין מסחרית ובין שאינה מסחרית, שאיננה לצורך שימוש אישי ופרטי, למעט בכפוף לקבלת אישור ו/או הסכמה מפורשת מראש ובכתב.
    2. אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג  Crawlers Robots  וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.
    3. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.
    4. אין לקשר לאתר מכל אתר המכיל תכנים פורנוגראפיים, תכנים המעודדים לגזענות או להפליה פסולה, או המנוגדים לחוק, או שפרסומם מנוגד לחוק או המעודדים פעילות המנוגדת לחוק.
    5. אין לקשר לתכנים מהאתר, שאינם דף הבית של האתרים ("קישור עמוק") ואין להציג, או לפרסם תכנים כאמור בכל דרך אחרת, אלא אם הקישור העמוק יהיה לדף אינטרנט באתר במלואו וכפי שהוא ("AS IS") כך שניתן יהיה לצפות ולהשתמש בו באופן הזהה לחלוטין לשימוש ולצפייה בו באתר. במסגרת זו, חל איסור לקשר לתכנים מהאתר, במנותק מדפי האינטרנט שבהם הם מופיעים באתרים (לדוגמה: אסור לקשר במישרין לתמונה או לקובץ גרפי באתר, אלא לעמוד המלא שבו הם מופיעים). כמו כן על כתובתו המדויקת של דף האינטרנט באתר להופיע במקום הרגיל המיועד לכך בממשק המשתמש, לדוגמה: בשורת הכתובת (Status Bar) בדפדפן של המשתמש. אין לשנות, לסלף או להסתיר כתובת זו ואין להחליפה בכל כתובת אחרת;
    6. החברה רשאית לדרוש ביטול כל קישור עמוק כאמור לפי שיקול דעתה הבלעדי ובמקרה זה לא תעמוד כל טענה, דרישה או תביעה כלפי החברה בעניין זה.
    7. החברה לא תישא בכל אחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מכל קישור לתכנים מהאתר ומכל הצגה או פרסום של תכנים כאמור בכל דרך אחרת. האחריות המלאה והבלעדית לכל קישור, הצגה או פרסום של התכנים, היא על מבצע הקישור בלבד.
    8. על הגולש ו/או חבר המועדון לשפות את החברה, עובדיה, מנהליה, שותפיה העסקיים או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ"ט עו"ד והוצאות משפט עקב הפרת תקנון זה. בנוסף, ישפה המשתמש את החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל טענה, תביעה ו/או דרישה שתועלה נגדם על ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה מתכנים שנמסרו על ידו לפרסום באתר וכתוצאה מקישורים שביצע לאתר.
  9. שינויים באתר, תקלות והפסקות שירות:
    1. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה האתר, ו/או המראה ו/או העיצוב של האתר, את היקפם וזמינותם של השירותים באתר, תהיה רשאית לגבות תשלום בעד תכנים ושירותים כאלה או אחרים על פי החלטתה. כמו כן, החברה תהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר והכל, בלא צורך להודיע על כך מראש.
    2. שינויים כאמור יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של רשת האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות ו/או לעורר בתחילה אי נוחות וכיו"ב. לא תהיה לגולשים או לחברי המועדון באתר כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה בגין ביצוע שינויים כאמור ו/או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
    3. החברה אינה מתחייבת ששירותי האתר לא יופרעו, יינתנו כסדרם או בלא הפסקות, יתקיימו בבטחה וללא טעויות ויהיו חסינים מפני גישה בלתי מורשית למחשבי החברה או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים –  והכל, בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת אצל החברה או אצל מי מספקיה.
  10. פרסום תגובות ותכנים באתר:
    1. בעת שיגור או מסירת תכנים לפרסום באתר, חלה על המפרסם האחריות המלאה והבלעדית לכל תוצאה שתנבע מהפרסום ועליו להקפיד שתכנים כאלה יהיו חוקיים. בין השאר ולמען הדוגמה בלבד, אין לפרסם באתר את התכנים הבאים:
  • כל תוכן הידוע כשקרי, מטעה או מסולף;
  • כל תוכן הפוגע בזכויות קנייניות של אחרים או מפר אותן לרבות זכויות יוצרים וסימני מסחר;
  • כל תוכן העלול להטעות צרכן;
  • כל תוכן בעל אופי פרסומי או מסחרי;
  • כל תוכן פורנוגראפי או בעל אופי מיני בוטה;
  • כל תוכן הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או את מענם ודרכי ההתקשרות עימם;
  • כל תוכן המזהה אישית אנשים אחרים, מבלי שנתנו את הסכמתם לפרסום זהותם;
  • כל תוכנת מחשב, קוד מחשב או יישום הכוללים נגיף מחשב ("וירוס") לרבות תוכנות עוינות ויישומים מזיקים למיניהם;
  • כל תוכן המהווה לשון הרע על אדם, או הפוגע בפרטיותו או בשמו הטוב;
  • כל תוכן בעל אופי או תוכן טורדני, מעליב, עוין, מאיים או גס רוח;
  • כל תוכן שיש בו, או הוא מעודד לגזענות או אפליה פסולה על בסיס כלשהו;
  • כל תוכן המעודד ביצוע עבירה פלילית או עלול להוות בסיס לתביעה אזרחית;
  • כל תוכן המנוגד לכללי השימוש המקובלים באינטרנט או העלול לגרום נזק או לפגוע במשתמשי אינטרנט בכלל ובמשתמשי האתר בפרט.
    1. החברה רשאית לסרב לפרסם או למחוק לאלתר כל תוכן שנמסר לפרסום בכל עת שתמצא כי הופרו התקנון או שתכנים שפורסמו פוגעים או עלולים לפגוע בשירותים הניתנים באתר, במשתמשיו, בחברה או במי מטעמה. בנוסף, החברה תהיה רשאית במקרה זה למנוע מגולש או חבר מועדון מלפרסם תכנים נוספים באתר ו/או לחסום את גישתו לאתר. הוראות סעיף זה מוסיפות על זכויות החברה על פי כל דין.
    2. החליטה החברה לפרסם תוכן שנמסר – היא רשאית לערוך כל תוכן כזה, לפי שיקול דעתה המוחלט ובכלל זה לקצרו.
    3. מסירת תכנים ו/או תגובות לפרסום באתר מהווה אישור כי המפרסם הוא בעל כל הזכויות בהם וכי הוא רשאי למוסרם לפרסום ו/או הוא בעל הרשאה כדין מבעל הזכויות, המתירה לו למסור את התכנים לפרסום באתר. מובהר כי המפרסם מוחזק כאחראי לשאת בכל נזק ו/או הפסד ו/או תביעה ו/או דרישה שיוגשו נגד החברה בגין שימוש ללא היתר בתכנים כאמור.
    4. במסירת התכנים לפרסום מוקנה לחברה רישיון חינם, כלל עולמי ובלתי מוגבל בזמן, להעתיק, לשכפל, להפיץ, לשווק, למסור לציבור, לעבד, לערוך, לתרגם ולהשתמש בתכנים כאמור בכל דרך נוספת, לפי שיקול דעתה, באתר, בדברי דפוס, לרבות בעיתונים, מגזינים, כתבי עת, ספרים וכיו"ב, במדיות דיגיטליות, לרבות באתרי אינטרנט נוספים, בארכיבים דיגיטאליים ובשירותים הניתנים ברשתות תקשורת, לרבות תקשורת חוטית, אל חוטית, סלולארית, כבלים ולווין.
  1. קניין רוחני:
    1. כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני הם בבעלות החברה בלבד, או בבעלות צד שלישי,  שהרשה לחברה לעשות שימוש על פי דין בתכנים אלו ובכלל זה שותפיה העסקיים של החברה.
    2. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, להעביר לציבור, לשנות, לעבד, ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מן הנ"ל, בין ישירות ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, בלא קבלת הסכמה בכתב ומראש מהחברה או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין, ובכפוף לתנאי ההסכמה )ככל שתינתן). הוראה זו תקפה גם ביחס לכל עיבוד, עריכה או תרגום שנעשו על ידי החברה לתכנים שהוזנו או נמסרו על ידי הגולשים לאתר.
    3. אם וככל שניתנה הסכמה כאמור, יש להימנע מלהסיר, למחוק או לשבש כל הודעה או סימן בעניין זכויות קניין רוחני, לדוגמה: סימון זכויות היוצרים ,© או סימן מסחר ®, הנלווים לתכנים שיעשה בהם שימוש.
    4. סימני המסחר, צילומים, תמונות תכנים ומודעות הפרסומת של שותפיה העסקיים של החברה הינם קניינם של מפרסמים אלה בלבד. גם בהם אין לעשות בהם שימוש בלא הסכמת המפרסם מראש ובכתב.
  2. סמכות שיפוט:
    1. על תקנון זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל, אולם לא תהיה תחולה לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בהם.
    2. לבתי המשפט באזור השיפוט של בית המשפט המחוזי מרכז תהיה סמכות שיפוט ייחודית בכל עניין הנובע ו/או הקשור לתקנון זה.
  3. מדיניות פרטיות:
    1. החברה מכבדת את פרטיות הלקוחות. 
    2. בנוסף למידע אותו הנך מוסר בעת הרשמתך לאתר, החברה אוספת מידע מסוים אודות המחשב שלך, אשר באמצעותו הנך מבקר ומבצע פעולות באתר. המידע נאסף באופן אוטומטי )לרבות באמצעות שימוש ב "Cookies") והוא עשוי לכלול כתובות IP, סוג דפדפן, זמני גלישה וכניסה לאתר, אופן הגלישה והכלי בו הנך משתמש למטרת הגלישה, פרטים לגבי ספק האינטרנט שלך וכתובות אתרי האינטרנט מהם הגעת. )המידע הנמסר בעת ההרשמה והמידע הנאסף על ידי החברה כאמור בפסקה זו יכונו יחד: "המידע הנאסף באתר").
    3. המידע הנאסף באתר ישמש את החברה, בין היתר, לצורך הפעלת האתר בצורה המיטבית, לשמירה על איכות ורמת שירות גבוהה, וכן לצורך סטטיסטיקה כללית לגבי השימוש באתר.
    4. החברה ו/או מי מטעמה רשאים לעשות שימוש במידע הנאסף באתר למטרות הבאות:
  • בכדי לספק לך את המידע שביקשת או מידע נוסף אשר בחברה מאמינים שהוא עשוי לעניין אותך, מעת לעת;
  • בכדי להתאים פרסומות ומידע מסחרי על פי העדפותיך האישיות;
  • בכדי ליצור עמך קשר על ידי נציגי החברה בנוגע לשירותים אותם החברה מספקת;
  • בכדי לבצע סקרי לקוחות ו/או מחקרי שיווק אשר החברה עורכת מעת לעת.
    1. החברה ו/או מי מטעמה לא יגלו ו/או ימכרו כל מידע הנאסף באתר לכל צד שלישי כלשהו, וזאת למעט למי מטעמם להם הם מספקים את המידע הנאסף באתר אך ורק לצורך מתן שירות ואשר אף הם מחויבים להגנה מלאה על סודיות המידע הנאסף באתר.
    2. יחד עם זאת, החברה ו/או מי מטעמה יהיו רשאים להעביר מידע הנאסף באתר לצדדים שלישיים בכל אחד מהמקרים הבאים:
  • ניתנה לכך הסכמתך מראש ובכתב;
  • החברה ו/או מי מטעמה נדרשים על פי חוק להעביר את המידע האמור, למשל, מכוח צו בית משפט;
  • על מנת להגן על זכויותיהם המשפטיות והקנייניות של החברה ו/או מי מטעמה בכל הנוגע לאתר זה;
  • אם תפר את התקנון של האתר או אם תבצע באמצעות האתר, או בקשר כלשהו עם האתר, פעולות מנוגדות או הנחזות כמנוגדות לדין, או כל ניסיון לבצע פעולות כאלה;
  • בכל מקרה שהחברה תסבור, כי מסירת המידע הנאסף נחוצה על מנת למנוע נזק חמור לגוף המשתמש או לרכושו או לגופו או לרכושו של צד שלישי;
  • אם החברה תמוזג לתוך פעילות גוף אחר או אם האתר יעבור לבעלות תאגיד אחר ניתן יהיה להעביר לתאגיד החדש את המידע הקיים באתר, אבל רק במקרה שהתאגיד יתחייב לשמור על מדיניות פרטיות זו.

כמו כן, יתכן שהחברה תעביר לצדדים שלישיים מידע סטטיסטי כללי בלבד, שאינו אישי או פרטי, לגבי השימוש באתר, כגון המספר הכולל של המבקרים באתר זה ובכל עמוד של האתר וכן שמות הדומיין של נותני שירות האינטרנט של המבקרים באתר.

    1. חשוב לזכור שלא ניתן לערוב במאת האחוזים מפני פעילות עוינת ונחושה מצד גורמים זרים ולכן אין בפעולות אלה בטחון מוחלט והחברה לא מתחייבת שהשירותים באתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע הנאסף בו.
  1. צרו קשר:
    1. החברה מקפידה על קיום הוראות החוק ומכבדת את זכותם של משתמשי האתרים ואחרים לפרטיות ולשם טוב. אם אתה סבור כי פורסם באתר תוכן הפוגע בך מטעם כלשהו, נא פנה אלינו לפי הפרטים שלהלן ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם. פניות כאמור ניתן להעביר באמצעים הבאים:

טלפון: 0732-500-100 או דוא"ל שכתובתו: oficce@halak.co.il 

סל קניות

לקוחות
יקרים!

עקב העומסים ההזמנות לחג הם רק דרך המוקד הטלפוני!

0732-500-100

אין התחיבות לאספקה לפני החג להזמנות שנעשות דרך האתר!

המחיר והמשקל הסופי יקבעו בשקילה

היות ורוב המוצרים המוצגים באתר מתומחרים לפי משקל, המחיר הסופי של ההזמנה מתקבל רק לאחר שאנו נכין את המשלוח ונשקול אותו, תיתכן סטיה של עד 15%, המערכת המאובטחת של האתר תחייב את התשלום המדויק לפי המשקל האמיתי של המוצר מכרטיס האשראי בסיום השקילה והתהליך לפני היציאה למשלוח!